slogan7-al

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.
calendar-activities   kliko-kreditet11112016   Verifikimi Regjistrimit ne QKEV
Previous Next
  • 1
  • 2
  • 3
Monitorimet e Aktiviteteve për Muajin Mars 2018
Gjatë muajit Mars 2018, QKEV ka monitoruar gjithsej 19 aktivitete, lidhur me zbatimin e standardeve të cilësisë së edukimit në vazhdim, prej të cilave 15 Trajnime, 2 Leksione, 1 Konferencë dhe 1 Seminar. Nga monitorimi u dallua për përmbushje maksimale të standardeve të edukimit në vazhdim, aktivitetiKonferenca V-të Farmaceutike “Së...
Read more
Formularët e Përditësuar të Aplikimit për Akreditim dhe Listës së Pjesëmarrësve
QKEV ka përditësuar Formularët e Aplikimit për akreditim dhe Listën e Pjesëmarrësve. Njoftojmë të gjithë organizatorët e aktiviteteve të edukimit në vazhdim se asnjë format tjetër nuk do të pranohet nga QKEV-ja. Formular Aplikimi për Akreditim Format Listë Pjesëmarrësish
Read more
Raporti vjetor 2017
Qendra Kombëtare e Edukimit në Vazhdim publikon Raportin Vjetor 2017 të Edukimit në Vazhdim Raporti_Vjetor_2017.zip
Read more

NJOFTIM PËR AKREDITIMIN E OFRUESVE TË AKTIVITETEVE TË EDUKIMIT NË VAZHDIM

Në mbështetje të Vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 440 dt. 17.05.2017 “Për përcaktimin e standardeve, të kritereve dhe procedurave të akreditimit të ofruesve të aktiviteteve të edukimit në vazhdim për profesionistët e shëndetësisë”, të gjithë ofruesit që dëshirojnë të aplikojnë për statusin e ofruesit të akredituar, duhet të dorëzojnë pranë Qendrës Kombëtare të Edukimit në Vazhdim dokumentet si më poshtë:

1. Kërkesë për akreditim. Kërkesa duhet të specifikojë llojin e akreditimit që kërkohet.

2. Statuti ligjor i ofruesit.

3. Vërtetim i pronësisë, ose kontratë shit-blerje, ose kontratë qiraje, ose kontratë dhënie në përdorim të ambientit ku ushtron aktivitetin ofruesi që do të akreditohet.

4. Listën e të gjitha vendimeve të marra nga QKEV lidhur me miratimin, refuzimin, anullimin ose rishikimin e numrit të krediteve për aktivitetet e edukimit në vazhdim të organizuara në 5 vitet e fundit nga data e aplikimit për akreditim.

5. Bilanci financiar i vitit të fundit.

6. Kontratat e punës /shërbimit /konsulencës për çdo punonjës, anëtarët e komitetit shkencor, koordinatori/ët shkencorë apo persona të tjerë që lidhen me menaxhimin e aktiviteteve te edukimit në vazhdim. Këto kontrata duhet të përfshijnë përshkrimin e punës për çdo person.

7. Lista e punonjësve e vërtetuar nga zyra e tatimeve.

8. Plani i detajuar i aktiviteteve të edukimit në vazhdim për 6 muaj deri në një vit nga data e aplikimit për akreditim të ofruesit. Plani i aktiviteteve të shoqërohet me vlerësimin e nevojave të profesionistëve për edukimin në vazhdim, sipas kategorive të tyre. 9. Pagesa e tarifës së akreditimit.

Shënim: Të gjitha dokumentet e sipërpërmendura, me përjashtim të atyre në pikat 1, 4 dhe 8, duhet të jenë të noterizuara.